Reklamace, výměna, vrácení

VRÁCENÍ A REKLAMACE

Vrácení a reklamace

Nelíbí se? Nesedí? Nevadí. Vraťte to bez udání důvodu (každý důvod nám ale pomůže zlepšit se do budoucna). Na rozmyšlenou máte celých 14 dní.

Vrácení 1. až 14. den od nákupu

Vrácené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. Peníze vám přijdou na účet do 14 pracovních dnů poté, co balíček dorazí k nám do skladu. Vrácení peněz umíme urychlit a připsat je jako kredit přímo na váš zákaznický věrnostní účet, jakmile přijmeme zásilku na náš sklad. Celý proces se tím urychlí a vy si můžete hned vybrat jiný sortiment a učinit novou objednávku.

Plavky bohužel z hygienických důvodů nemůžeme vzít zpátky.

Vrácení poštou nebo kurýrem

Balíček nám můžete poslat přímo do našeho skladu (na vlastní náklady).

Na balíček napište tuto adresu:

Natuvero s.r.o.
Mošovce 459
916 26 Považany

Chcete to vyměnit?

To bohužel nedokážeme. Můžete si však učinit novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze na účet nebo ve formě kreditu.

Chcete to reklamovat?

Jejda, něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit. Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem pošlete doporučeně na naši adresu.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů a o způsobu vyřízení Vás budeme informovat emailem. Zašlete nám zboží prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být reklamace vyřízena.

Nějaké nejasnosti? Napište nám na shop@kinikid.cz  a spolu jim přijedeme na kloub.

OFFLINE REKLAMAČNÝ FORMULÁR