Úplné dodací podmínky

Balíky zasíláme přepravními společnostmi GLS a Packeta (výdejní místa a boxy nebo Packeta - kurýr domů). O doručení zásilky kurýrem vás vždy bude kurýr předem kontaktovat buď telefonicky nebo formou SMS.

  • Balíčky jsou obvykle doručeny do 1-2 pracovních dní po expedici z našeho skladu
  • Jakmile objednávku předáme dopravci, zašleme vám e-mail.
  • O dalším pohybu balíčku vás bude informovat zvolený dopravce, a to na e-mail nebo telefon, který jste uvedli v objednávce.
  • Při placení bankovním převodem objednávku expedujeme až po obdržení platby. Takže čím dříve zadáte příkaz, tím dříve (si) to rozbalíte

Ceník dopravy

Níže uvádíme nejpoužívanější způsoby dopravy, které nabízíme v našem eshopu. Kompletní seznam způsobů doprav naleznete přímo v nákupním košíku.

Spôsob dopravy   

Do 2000 Kč   

Nad 2000 Kč      

GLS - kurýr

100 Kč

Zadarmo

Packeta - Výdajné miesto a Z-BOX

80 Kč

Zadarmo

Packeta kuriér - Doručenie na adresu 90 Kč Zadarmo
Cena dobierky (ak zvolená) 30 Kč  

 

 

GLS - kurýr

Pokud preferujete klasické kurýry můžete si váš balík dát doručit přímo na vaši adresu a kurýr vás bude předem telefonicky kontaktovat a informovat o doručení formou SMS.

  • Zboží je doručeno nejpozději do 1 pracovního dne od expedování zásilky z našeho skladu
  • V okamžiku expedice zásilky vám budou na e-mail doručeny informace o předání Vašeho balíčku.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
  • Přepravce doručuje zásilky od pondělí do pátku. V den doručení Vám bude doručena SMS, ve které lze upravit termín dodání. Kurýr vám pomůže zásilku donést za první uzamykatelné dveře.
  • Sledovat zásilku můžete na tomto odkazu: Sledovat online

PACKETA (ZÁSILKOVNA)

Využijte z několika stovek odběrných míst po celém Slovensku. Zásilku si můžete na odběrném místě převzít po prodloužení až po dobu 21 dní. Výhodou je, že zboží si můžete na místě zásilkovny přímo i rozbalit a vyzkoušet a v případě i nepřevzít.

  • Vybíráte z více než 700 výdejních míst po celé ČR.
  • Zásilku vyzvednete většinou hned druhý den po expedici z našeho skladu
  • Jakmile Packete balíček předáme, přijde vám e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
  • Když bude váš balíček na místě, Packeta vám pošle SMS.
  • Pro vyzvednutí objednávky vám stačí heslo, které obdržíte v SMS.
  • Balíček na vás počká 4 dny.
  • Zákaznická linka Packety: +420 (PO-PIA 9:00 – 18:00).
  • Sledovat zásilku můžete na tomto odkazu: Sledovat online

PACKETA DOMŮ - kurýr (ZÁSILKOVNA)

  • Balíček Vám bude doručen zpravidla do dvou dnů.
  • Jakmile balíček předáme, přijde vám e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
  • V den doručení balíku vám přijde SMS a/nebo e-mail
  • Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším výdejním místě, kde si ji můžete vyzvednout ještě týž den.
  • Zákaznická linka Packety: +420 (PO-PIA 9:00 – 18:00).
  • Sledovat zásilku můžete na tomto odkazu:kaze: Sledovat online

NEUMÍTE SI PORADIT S DOPRAVCEMI? KONTAKTUJTE NÁS.

Protože chceme abyste byli co nejspokojenější a zásilky vám chceme doručit vždy v pořádku, můžete se informovat také emailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.


Email: shop@kinikid.cz
Kontaktní formulář